طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت ریسپانسیو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷
طراحی سایت عکاسی
طراحی سایت عکاسی
شهریور ۴, ۱۳۹۷

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی

 

سایت فروشگاهی چیست ؟

سایت فروشگاهی لزوما به فروش کالاهای فیزیکی در بستر اینترنت اطلاق نمی شود بلکه ارائه هر گوننه خدمات در بستر اینترنت که شامل هزینه باشد در محیط یک سایت فروشگاهی صورت می پذیرد. لذا اگر قادر به ارائه سرویس و خدمتی هستید که بتوان در بستر اینترنت ودر قالب سایت پیاده کرد مثلا فروش بلیط ، فروش لوازم الکتریکی ، انجام امور تایپ متن ، ارسال تعمیرکار به منازل یا حتی سایتی برای تبلیغ کالای دیگران شما می توانید به فکر یک سایت فروشگاهی باشید .

 

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

شاید برایتان سوال باشد که داشتن یک سایت فروشگاهی چگونه می تواند به کسب و کار ما رونق دهد ؟ یا حتی اصلا یک سایت می تواند به عنوان منبع در آمد واقع شود ؟

در جواب باید بگوییم که روز به روز خدمات به سمت اینترنتی شدن می روند و هرکس که بخواهد با دنیا بروز باشد باید همراه با این گرایش به پیش رود پس داشتن سایت فروشگاهی باعث بروز بودن شما می شود .

دومین فایده داشتن فروشگاه اینترنتی این است که شما به راحتی می توانید محصول خود را تبلیغ کنید . چرا که شما دیگر در دنیای اینترنت هستید و مخاطبان شما خیلی بیشتر از گذشته شده است چرا که محدودیت مکان فیزیکی برای شما مطرح نیست .

 

روند فروش کالا یا ارائه خدمات در بستر اینترنت

بعد از اینکه فروشگاه اینترنتی شما طراحی شد و به درگاه بانک متصل گردید و شما محصولات خود را در سایت قرار دادید ،  مشتری های شما با پروسه زیر اقدام به خرید می کنند .

  1. جستجوی محصول مورد نظر در موتور های جستجو ( که پیشنهاد می کنیم مقاله بهینه سازی سایت را در مطالعه فرمائید )

  2. پیدا مردن محصول مورد نطر

  3. مراجعه به سایت شما

  4. سفارش کالا یا خدمات

  5. پرداخت و دریافت کالا و یا خدمات

 

امکاتات موجود در سایت طراحی شده توسط تیم رویال سورس

  • زبان برنامه نویسی استاندارد


  • ارائه قالب مورد پسند شما


  • درج منو با قابلیت ویرایش


  • امکان اضافه کردن اسلایدر به تمام قسمت های سایت


  • اپنل اختصاصی برای کاربران سایت


  • امکان مدیریت کاربران


  • امکان درج محصولات در دسته بندی های مختلف


  • امکان اضافه کردن تصویر به تعداد دلخواه برای هر محصول


  • امکان ویرایش محصول بعد از انتشار در سایت


  • نمایش محصولات مرتبط با هر محصول


  • اسلایدر محصولات جدید


  • اسلایدر محصولات پرفروش


  • محاسبه خودکارمحصولات و مالیات بر آن ها همچنین هزینه پست


  • مدیریت کالاهای سفارش داده شده


  • درج وضعیت ارسال کالا برای کاربر سایت (مشتری )


  • امکان گزارش موجودی انبار برای هر کالا


  • اتصال به درگاه بانکی


  • دارای نماد اعتماد

نکات طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی به لحاظ داشتن تعامل ویژه با کاربران نسبت به سایت های عادی باید رابط کاربری زیبا در عین حال ساده باشد . تا کاربر سایت به راحتی بتواند از سایت استفاده کند و خرید های خود را انجام دهد دوم اینکه شما باید پروسه گفته شده در بالا دقت نمایید که ابتدا مشتری محصول مورد نظر را در موتور های جستجو ، جستجو می کند و سپس وارد سایت فروشگاهی می شود از این رو سایت شما باید دارای سئو مناسب باشد و به اصطلاح بهینه شده باشد .

بهینه سازی سایت فروشگاهی

صفحه نخست سایت فروشگاهی

در دنیای واقعی فروشگاه هایی که دارای ویترین زیباتر و منظم تری است از نظر مشتری فروشگاه بهتری به نظر می آید . چه بسا مشتری به خاطر دیدن محصول در ویترین فروشگاه اقدام به خرید نمایید همین مسئله در دنیای مجازی برقرار است . صفحه اول سایت شما در واقع ویترین فروشگاه شما می باشد . که باید در عین زیبایی باید نظم داشته باشد و کاربر را به دیدن محصولات ترغیب کند .

 

نماد اعتماد

نماد اعتماد الکترونیکی که با اسم اینماد (enamad) شناخته می شود. در کشور عزیزمان ایران لازمه داشتن یک فروشگاه است دلایل آن هم مشخص است اول به این دلیل که داشتن نماد اعتماد باعث می شود که کاربران به سایت شما اعتماد داشته باشند و دوم به لحاظ اینکه برای اتصال به درگاه اینترنتی شما نیاز به داشتن نماد اعتماد هستید . اما هیچ نیازی نیست که شما درگیر روند اداری پیچیده گرفتن نماد اعتماد باشید . کافی است مدارک لازم را ارائه کنید تا تیم توسعه رویال سورس این کار را برایتان انجام دهد .

نماد اعتماد

کمی پیشرفته تر

به احتمال زیاد اسم سایت دیجی کالا را شنیده باشید . این روزها این سایت به عنوان مرجعی برای مقایسه سایت های فروشگاهی است . در ادامه یک سری از امکانات موجود در این سایت را برایتان بر می شماریم

سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

جستجوی پیشرفته

این سایت دارای یک سیستم جستجوی پیشرفته است که به صورت ایجکسی کار می کند و در آن شما قادر به جستجو بر اساس دسته بندی و ویژگی های محصولات موجود در سایت هستید. داشتن این ویژگی باعث می شود که کاربر به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کند .

مقایسه محصولات

این قابلیت در تشخیص اینکه کدام محصول در بین محصولات مشابه گزینه بهتری برای خرید است بسیار کارآمد می باشد .

علاقه مندی ها

اضافه کردن محصول به علاقه مندی و سفارش آن درذ موقع نیاز یک امکان ساده اما به درد بخور است .

پیگری محصول

وجود این سیستم در یک سایت فروشگاهی مزیت های خاص خود را دارد . برای نمونه دیگر مشتری مجبور نیست با پشتیبانی سایت تماس بگیرد و از وضعیت ارسال محصول آگاه شود .

 

ارسال پیامک

روند ثبت سفارش و وضعیت ارسال محصول از طریق پیامک به مشتری ارسال می شود و مشتری از وضعیت محصول خود آگاه می شود

 

تمامی امکانات گفته شده در سایت دیجیکالا در سایت های طراحی شده توسط تیم رویال سورس وجود دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =