طراحی سایت شرکتی

اپلیکیشن پیک تو پیک
اپلیکیشن پیک تو پیک
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی

مقدمه

شرکت ها معمولا سایت شرکتی را به منظور معرفی کالا ، محصولات و یا خدمات خود می خواهند . در واقع سایت یه مرجع و یک مکان برای تعامل با مشتری ها می شود که از طریق آن شرکت ها اقدام به معرفی خود می کنند . سوای از فعالیتی که دارید فضای آنلاین می تواند در رشد  کسب و کار شما بسیار مفید باشید . ما بر آنیم تا کسب و کار شما را به شیوه ای خلاقانه و دلنواز در ذهن مخاطب ثبت کنیم .

 

الزام به داشتن سایت شرکتی

گسترش حضور افراد در فضای مجازی ، این الزام را برای شرکت ها به وجود می آورد که محصولات و خدمات خود را در فضای اینترنت و در قالب یک سایت به نمایش در بیاورند . این الزام در وهله اول به صورت امکان و یک فرصت مطرح است . اما هر شرکتی که به فکر رشد خود است این امکان بزرگ را برای خود به شکل الزام متصور می شود و بهترین بهره را از آن می برد . طراحی یک سایت شرکتی جذاب که مخاطب را  تحت تاثیر قرار دهد اولین و مهمترین گام در تبلیغ شرکت شما در بستر اینترنت است .

 

با سایت شرکتی حرفه ای تر دیده شوید

هدف از طراحی سایت برای یک شرکت کسب در آمد است  و نیز این امکان فقط از طریق جذب مشتری صورت می پذیرد . از دیگر راه های جذب مشتری استفاده از شبکه های اجتماعی است . شبکه های اجتماعی است . گرچه فعالیت در شبکه های اجتماعی از ملزومات تبلیغات است اما داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی بدون داشتن سایت بازده چندانی ندارد و دلایل آن هم مشخص است یکی اینکه شما صفحه خود را به شکلی که دوست دارید و خاص باشد نمی توانید طراحی کنید دوم اینکه جزئیات را نمی توان به طور دقیق در این صفحات نشان داد . اما داشتن سایت که همگام با شبکه های اجتماعی فعالیت می کند می تواند بسیار تاثیر گذار باشد .

 

طراحی سایت شرکتی چگونه باید باشد

سایت شرکتی به خاطر تعامل ویژه ای که با مشتریان قرار است داشته باشد از نظر طراحی هم باید یکسری ویژگی داشته باشد که به شرح زیر است .

طراحی ریسپانسیو

اگر سایت شما به صورت واکنشگرا طراحی شده باشد . دیگر نیازی نیست که سایت شما از طریق لپ تاپ و کامپیوتر باز شو تا به درستی و با نظم نمایش داده شود بلکه دیگر اندازه صفحه نمایش مطرح نیست و سایت در همه نمایشگر ها به درستی نمایش داده می شود. اهمیت این موضوع را می توان اینگونه فهمید که امروزه تعامل با اینترنت از طریق گوشی های موبایل و تبلت ها به شدت افزایش یافته است . داشتن سایت ریسپانسیو یعنی تعامل با افراد بیشتر و در واقع مشتری بیشتر . برای اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت ریسپانسیو را مطالعه نمایید .

طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو

طراحی صفحه تماس با ما

بعد از اینکه خدمات شما معرفی و تبلیغ شد و با فرض اینکه مشتری از محصول یا خدمات شما خوشش آمده و می خواهد از آن استفاده نماید . حال باید بتواند با شما ارتباط برقرار کرده و محصول یا خدمات مورد نظر را سفارش دهد . از این رو باید صفحه ای اختصاصی برای راه های ارتباطی شما در نظر گرفته شود و سریع ترین راه ارتباطی شما در آن قید شود .

طراحی ویژه صفحه اول سایت

در مقاله های قبلی ما هم به این نکته اشاره شد که صفحه اول سایت به مثال ویترین برای فروشگاه است . صفحه اول سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که مخاطب پسند باشد و مخاطب را به خود جذب کند . لینک ها به صورت مهندسی شده در سایت قرار داده شوند تا کاربر سایت به راحتی بتواند به بخش های مختلف سایت مانند صفحه محصولات ، مقالات و … دسترسی داشته باشد .

نمای کلی سایت

قالب سایت و نمای کلی آن باید متناسب با کسب و کار و فعالیت شرکت شما باشد . طراحی اختصاصی قالب سایت به معنی اهمیت دادن به مشتری است . اینکه ظاهر سایت شما متناسب با فعالیت شما باشد نکته ای بسیار مهم است که توجه به آن می تواند باعث افزایش کاربر سایت شود .

بهینه سازی سایت و سئو

قبلا در مقاله سئو چیست به اهمیت سئو پراخته شده است . لازم است بدانید به عنوان صاحب یک کسب و کار سایت شما باید به راحتی پیدا شود تا بتوانید تبلیغ کالا های خود را انجام دهید و این کار در بحث سئو سایت مطرح می شود

بهینه سازی و سئو سایت شرکتی

موارد بساری وجود دارد که باید در طراحی سایت رعایت شود و رعایت آن ها باعث افزایش مخاطب می شود اما مهمترین آن ها در بالا قید شد .

چه امکاناتی سایت شرکتی می تواند داشته باشد

کاتالوگ محصولات

برای محصولات خود می توانید کاتالوگ داشته باشید . ویژگی خوب داشتن یک سایت این است که شما به راحتی و بدون داشتن هزینه خاصی می توانید بی نهایت کاتالوگ برای محصولات خود داشته باشید که با دسته بندی های متفاوت و بر چسب های اختصاصی در سایت به نمایش در بیاید .

چاپ صفحه محصولات

یک سایت خوب این امکان را به مشتری می دهد که از صفحه محصولات پرینت داشته باشد . شاید به نظر در نگاه اول این کار بیهوده و به درد نخور جلوه کند اما اگر قرار است که شما با شرکت و ارگان های بزرگ دیگر تعامل داشته باشید این امکان به عنوان یک ویژگی بسیار ویژه مطرح می شود.

سیستم مقایسه محصولات

در صورتی که محصول یا خدمات مشابهی ارائه می دهید که در جزئیات با هم تفاوت دارند . داشتن این ویژگی بسیار کاربری خواهد بود . این امکان بسیار کابرپسند بوده و باعث می شود که مشتری شما بهترین انتخاب را برای خود انجام دهد .

جستجوی پیشرفته و ایجکسی

امکان جستجو در سایت از پایه ای ترین نیاز های هر سایتی است به ویژه سایت هایی است که خدمات یا محصولی را ارائه می دهند . جستجوگر پیشرفته بر اساس دسته بندی و برچسب های محصولات می تواند راحتی را برای کاربر به ارمغان بیاورد . نیز داشتن جستجوی ایجکسی سرعت جستجو را بالا می برد و این مثال بارزی از یک سایت کاربر پسند است و.

فرم های ارتباطی

از دیگر ویژگی هایی که به صفحه تماس با ما یا هر قسمتی از سایت اضافه کرد . فرم های ارتباطی است . بدین گونه که کابر به جای تماس با شماره تلفن شما یا استفاده از ایمیل شما برای ارتباط با شما از طریق فرم ها و هنگام مرور سایت می تواند به سرعت با شما ارتباط بر قرار کند . ویژگی دیگر این فرم ها تجمیع همه انتقادها و پیشنهاد ها وسفارشات و …. در یک مکان است که باعث مدیریت سریع می شود .

نمایندگی ها

شاید شرکت شما به اندازه ای بزرگ است که در شهر های مختلف نمایندگی هایی دارید . امکان معرفی نمایندگی ها نیز امکان پذیرش و مدیریت آن های می تواند در سایت تعبیه شود . مدیریت سریع و آسان نمایندگی ها از اهم ویژگی های مدیریت نمایندگی های به صورت آنلاین است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =